Masz żadnych produktów w koszyku.
Wiele powodów, by robić u nas zakupy
Niezawodność, jakość produktu i szybkość dostawy są dla sklepu internetowego Coolobuwie.pl oczywistością. W celu utrzymania wysokiego standardu naszych usług, przywiązujemy maksymalną wagę do obsługi klienta. Jesteśmy zawsze gotowi spełnić Państwa wymagania, życzenia i odpowiedzieć na każde pytanie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz porady w wyborze odpowiedniej metody dostawy, czy pomocy w doborze towaru, jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Kiedy zapłacimy za przesyłkę?
Zamówiłeś produkt, który nie pasował do Twojego rozmiaru? Nie ma problemu... wymienimy go za Ciebie.
My płacimy za przesyłkę od nas do Ciebie. Więc wymiana jest darmowa i zajmuje tylko kilka dni.
Szczegółową instrukcję dotyczącą zwrotu lub wymiany towaru znajdziesz pod tym linkiem: https://www.coolobuwie.pl/zwroty-i-wymiany
Nie masz pewności, czy zamawiasz właściwy produkt? U nas nie ryzykujesz. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty dostawy bez podania przyczyny, a my zwrócimy Ci pieniądze. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu towaru zwrócimy pieniądze. Ten proces nie powinien zająć więcej niż kilka dni. Chociaż prawo daje nam do 14 dni na zwrot pieniędzy, nie będziemy niepotrzebnie wstrzymywać Twoich środków i odsyłać je tuż przed upływem tego terminu.
Bardzo cenimy każdego z naszych klientów, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie bardzo hojny program bonusowy, który wynagrodzi Cię ciekawymi rabatami. Więcej informacji o programie znajdziesz TUTAJ.